Tuesday 2 April 2013

Si Gadis dan Blog Berwarna Pink.

Assalamualaikum Hye Hellow.

Jep, I love you. That's all. Hahaha. Nak gelak 2 minit. Taksub pd Jep masih lg tertanam dalam diri ini.
Fatin ooo Fatin. Intro kau selalu lari dr tajuk -..-'

Why always pink?? By the way, KEEP CALM AND ALWAYS KEEP IN PINK. haha
Rasa macam tak kena la ayat tu. Tak supportive langsung.

Ya. Aku tau aku tersangat lah baru dalam dunia blog ni. See my header and cursor? Ada gerak geri gasing mcm korang punya blog tak? Totally takda lah kan.. Sebab aku malas nak belajar. Eh tak tak. Aku tak tau buat sebenarnya. Hihik!

Apa yg aku nak membebel kali ni? Belah lah dada, X-ray lah hati. Ok tipu.

Aku suka baca blog dr dulu lagi.. Dr zaman aku dalam kandungan mama aku lg. Yang ni lg tipu. Sekian.

Hmm.. Tp dulu aku takda blog, aku tak tau apa function ''join this site'' , ''follow'' , ''subscribe'' and so on. But now aku dah tau sikit2 sejak ada blog ni. Satu persatu blog aku bukak dan aku baca. Lepas tu aku follow diorang.

Aku kira-kira dah banyak ratus lemon jugak la blog yg aku baca and boleh dikatakan 90 percent blog perempuan. And and and, hampir kesemuanya ber'BACKGROUND'kan kaler PINK!
Yehaaaaa!! Perempuan dan pink memang tidak boleh dipisahkan. TOTALLY!

Mungkin pink ni sebati dgn jiwa perempuan dan melambangkan:-
  *Kelembutan
  *Kesopanan
  *Kesusilaan
  *Tarikan
  *Kejiwa remajaan.
and last but not least, aku punya alasan sebab dah takda lg kaler menarik yg boleh dipilih. Hahahaha =D
nak pilih hijau takot dikatakan pembangkang  . Biru pulak, jeng jeng jeng. Ahaaa! Ops bukan bukan. Fatin, no politics okey!

Back to the topic, aku tengok blog yg theme dia PINK memang sangat cute tak terhingga! Termasuk blog aku. Hehe. Serious aku rasa tertarik kalau nampak blog yg warna PINK and automatically makes me feel nak baca dan kunyah-kunyah blog itu seperti gula-gula kapas!

Lagi 1 aku nak tambah. Setiap blog yg aku dah baca, mesti ada kartun or something yg cute bergerak-gerak sambil menari membuat pusingan. How korang buat mende tu ek? Ada yg kata ''edit html'' but when I try to edit, nothings happen! Seriously sad tahap gaban! T__T

Untuk penutup, ni kata-kata penaik semangat tak pakai baking powder.
"JENAYAH ADA DI MANA-MANA''

But wait wait. Ada lagi hokey! Hahaha. For those yg sekutu dgn aku, peminat tegar Jep tahap ultraman taro.. Korang boleh baca blog sis Azura! Terubat rindu di hati korang nanti. Hehe! Nahhhh!
http://hanyadiajepsepahtu.blogspot.com/

















No comments:

Post a Comment