Tuesday 23 April 2013

Interpretasi Lagu kepada Lukisan

Assalamualaikum.

Yehaaaaaaaaaa! Lama dah aih ceq tak taip entry baru. Rindu tak? Rindu tak?
Bhahahahak!
Bajet famous manjang aku ni.

Baca aku puya tajuk, did you get what am I gonna talking about?

Macam yg kita tau sekarang ni.. Penciptaan lagu tersangat lah kreatif and lagu semua best-best. Aku ni jenis suka layan lagu melayu. Omputih tak sangat. Hahaha.

Entry kali ni aku saja suka-suka nak alih dari lirik jd lukisan. Takda kena mengena dgn pencipta lagu, komposer atau pun penyanyi. Mari kita tengok bersama-sama yuk!



First song.

Lepaskan by WANA.


* Makan minumku dah terjaga.




*Asyik memikirkan tentang kamu...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Second song.

Grenade by BRUNO MARS.


*I'd catch a grenade for you..




*I throw my hand on a blade for you..




*I'd jump in front of a train for you......


------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Third song.

Berdua Bersatu by FORTEEN


*Jika denganmu salah, Ku tak mahu yang benar...





*Walau dilanda badai Ku sanggup kerna ku mampu... Kita berdua bersatu...






*Jika denganmu kabur, Ku tak mahu yang jelas.......


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

So... Amacam? Tetiba rasa nak buat komik pulak lepas ni.
hahahahaha.

Tu je la aku nak taip petang ni. Tension kerja banyak sangat sampai jerawat bertimbun.

Orang lain bengkak jerawat kat pipi, kat dahi.. Aku bengkak kat dagu. Memang dah macam flower horn cacat aku tengok. Bhahahak!

Tadaaaaaaaa!

dagu senget sebelah!!

Kbye.





No comments:

Post a Comment