Wednesday 3 July 2013

Best Malay Cover Song

Assalamualaikum...

Haaaa tengok tajuk? Bajet aku ni dulu pengkritik tetap Malaysian Idol la konon. Puihh.
hahahaha!

So, hari ni aku nak update lagu-lagu cover yang aku rasa best la untuk pendengaran umum telinga aku. Tapi pada korang aku tak tau la pulak kan. Kalau rasa tak best, tutup ja teruih.

Selongkar punya selongkar youtube tu, aku jumpa lagu-lagu cover dari dua orang mamat kembar ni. Agak rare sebab jarang wujud kembar yang ada suara sedap macam depa nih. Tak pecaya cuba korang dengar.

Sat na......

Tadaaaaaaaa!


                                                         HANYA PADAMU - QIARA


2nd song.


                                                                PENDAM - SYAHIR
 

3rd. Mash-up! Maap pakaian kurang sopan. Tutup mata.


                                                        OST OMBAK RINDU vs L.B.S


4th song. Aku suka yang ni! Yeehaaaaa!

                                                             
                                                  HARAPAN - OST SEINDAH SAKURA


Amacam?? Best tak? Kalau tak best, takpa.. Sebab aku paham. Tak semua ada taste lagu yg sama. So, last but not least aku nak selit jugak la cover song favourate aku yang tidak ada siapa boleh tandingi.

Jap eh..... hakhakhakhakhak *bagi aku gelak dulu

OK!


                          Maaf semua penyanyi di luar sana. Jep is my favourate singer! hikhik






No comments:

Post a Comment