Sunday 7 July 2013

And... when He called me "adik"

Assalamualaikum...

Isnin?? Arghhhhhhhhhhhhh! Rasa nak jerit kuat-kuat dari atas bukit bagi semua orang tau aku tak suka Isnin!  muahahaha.

Mengantuk. Sangat. Hujan. Aircond. = Nafsu untuk tido membuak-buak.

Intro aku macam biasa la. Memang takkan ada kena mengena dengan tajuk entry. Harap faham.

OK macam ni ek. Jumaat lepas, kat stadium mini shah alam aku pegi tengok game MASC (Malaysian Artist Sport Club) vs KPDNKKKKK tah aku pun tak tau apa maksudnya. Yang aku tau KPDNKK tu kompem betoi dah.

For those peminat Jep Sepahtu, when we talk about MASC game.. Korang mesti tangkap siapa players dia kan? Fahrin Ahmad kompem ada. Fiq Mentor and ramai lagi. And... Malam tu jugak Jep Sepahtu turun!
Yeehaaaaaaa!

First game


Plan nak pegi tido rumah member malam tu, tapi bila kak long mesej "Jep ada game malam ni kt stadium mini shah alam", aku dengan kadar kelajuan Nissan Fairlady terus pecut bersiap. Tapi biasa la perempuan, kalau dah dia kata dia bergegas siap..... Haruslah  2 jam kemudian baru settle!

Sampai sana dah pukul 9 lebih. Tunggu kak long, kak ida and teha dulu, baru aku masuk.

Masuk je dalam stadium, bukan tengok Jep main bola. Tapi dok main Candy Crush and berbincang "How to make taik Pou jadi banyak" hahahahahahaha hamek kauu! Kemain lagi.
Sorang-sorang jadi pembidas berjaya.

Ehem. Kadang tu ada jugak jeling sikit-sikit. Kahkahkah *begurauuuuu

Tamat je game tu, dah pukul 10.40. Memasing keluar secepat mungkin. Alih kereta betul-betul depan, belakang, kiri dan kanan kereta Jep. Baekkk punyeeeeee! hahahahaha konon tak nak bagi Jep diserbu orang lain. Macam tamak kan? Tapi takpe lah. krikk krikk~~

Bila orang lain dah settle ambik gambar ngn dia, kami punya turn pulak.
muehehehe!

Aku biar kakak-kakak dulu, then last sekali baru aku. hikhik.

Yang buat happy tak terkata tu........ Bila turn aku :-

Jep           :  "sape lg nak bergambar? adik.... meh."
Kak Long :  "olynn la Jep.. hari tu kan Jep panggil die olynn"
Jep           :  "lynn.... haa meh sini."

OK. Time tu aku rasa nak lompat sampai ke bintang!! hahahahahahaha! *perasan adik Jep 2 minit

Second game

















No comments:

Post a Comment