Monday 10 June 2013

Dari sahabat kepada sahabat

Assalmualaikum Selasa!
Seeeeemaaaaangaaaattttttt! haha

Jep Sepahtu pernah berkata: "fans saya semua sahabat-sahabat saya"

Aku fans Jep Sepahtu. Soooo aku sahabat dia la kan? Semangat gedik dari mana tah datang idea aku nak buat entry ni. Sejak jadi peminat tegar, aku banyak baca pasal Jep. Then tiba-tiba hari tu aku ada terdengar satu lagu ni yang liriknya macam sesuai sangat dgn si Jep.

Bermulalah planning idea gila-gila aku nak aplikasikan lagu tu untuk entry ni. Tapi aku ada ubah sikit la. kahkahkahkah.

Malas taip panjang. So ni lah hasilnya!

Penyanyi: Tegar
Tajuk     : Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang


Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu di luar sekarang ku dilayar
Dulu dulu dulu ku tidak mampu
Sekarang aku bahagia







Cita-cita ku menjadi yang terbaik
Dulu ku susah sekarang alhamdulillah
Bersyukurlah pada yang maha kuasa
Memberi jalan untukku semua






Hidupku dulunya seorang yang biasa
Pulang malam selalu bawa rezeki tambahan
Mengejar cita-cita paling mulia
Membantu keluarga di rumah








Sekolah dulu ku hanya yang biasa
Terpaksa ku harus mencari nafkah






Tetapi aku tidak putus asa
Pasti yang kuasa memberi jalannya



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haaaaa gitewww! Tamat satu entry aku taip hari ni.

Kat sini aku nak bg tau yang aku kongsi ni sekadar untuk aku suka-suka je sebab....
" hak menaip hak pemilik blog!! " hikhik
















No comments:

Post a Comment