Wednesday 21 August 2013

Kalau salah tegur, Bukan simpan.

Entry serious. Tak nak lawak-lawak dah.
Tapi nak gelak kejap. Tak lama.

Aku ada kawan. Aku ada sahabat. Aku ada saudara. Aku ada adik-beradik.
Semua akan buat salah. termasuk aku.

Masa aku study dulu, aku sedar banyak salah yg aku buat. Tapi aku bersyukur ada kawan yg sanggup tegur kesalahan aku. Mula-mula memang aku rasa really annoying sebab aku tak boleh terima apa yg dia tegur.  Tapi lama kelamaan selepas aku nampak ramai yg tak suka aku, aku sedar sendiri kesalahan yg aku buat hasil dari teguran rakan-rakan sekeliling.

So, for those kt luar sana yg rasa kawan ada buat salah, tolong lah tegur secara perlahan-lahan. Sebab aku yakin, kalau dia tak boleh terima on time kita tegur tu.. Kemudian hari dia akan terima jugak.

Ini untuk kebaikan semua orang.

Peace! No war.
-Pray for Mesir-
















No comments:

Post a Comment